Уважаеми клиенти,
Благодарим Ви, че избрахте нашите продукти!
Гаранционният срок започва да тече от датата на закупуване и е упоменат в описанието на всеки продукт. След покупката трябва да се уверите, че гаранционната карта е попълнена правилно, в противен случай се счита за невалидна. При установени пропуски или грешки, моля, уведомете служител на „Всторе” ЕООД. Гаранционните условия се считат за приети, ако няма направени възражения в рамките на три дни от датата на получаване.
Всеки продукт от категориите реновирани и преоценени лаптопи, компютри, монитори, смарт телевизори, смартфони и таблети, закупен от нас е придружен с гаранция от 6, 12 или 24 месеца в зависимост от резултатите от проведените тестове и състоянието на съответната техника.
Информация за точната продължителност на гаранционния срок на отделните артикули можете да видите в тяхното описанието.
Всеки клиент, закупил продукт от фирма „Всторе” ЕООД получава гаранционна карта, която включва следните гаранционни условия:
- Гаранционен срок по категории продукти
- Всички нови продукти в категориите „Компютри”, „Монитори”, „Лаптопи”, „Смартфони”, „Таблети” са с гаранционен срок от 24 месеца
- Реновирани и outletстоки в категориите „Компютри”, „Монитори”, „Лаптопи**” са с гаранционен срок от 24 месеца.
- 12+12 месеца** е гаранционният срок на реновирани и преоценени стоки от категориите „Лаптопи”, на които вторите 12 месеца от гаранцията се продължават след задължителна профилактика в края на дванадесетия месец, в противен случай вторите 12 месеца отпадат.
Цените на профилактиката при удължаване на гаранцията са както следва:
- 48 лв. за лаптопи;
- 36 лв. за компютри;
- 72 лв. за Apple продукти.
- Реновирани и преоценени стоки от категорията „Принтери”, „Смартфони” и „Таблети” са с гаранционен срок от 6 месеца.
- Батерии на реновирани лаптопи – 6 месеца.
- Батерии на реновирани и преоценени телефони – 3 месеца.
- Рециклирани батерии – 6 месеца.
* Не се отнася за батерията на телефона, чиито гаранционен срок е 3 месеца.
** Всеки клиент може да удължи гаранцията на своя компютър след изтичане на стандартната такава при условие, че е извършена поне една профилактика в рамките на гаранционния срок в сервизите на „Всторе” ЕООД. Удължаването на гаранцията не се отнася за батерията на съответния продукт, освен ако тя не бъде рециклирана.
- С цел запазване на живота по-дълго време „Всторе” ЕООД препоръчва всяка година да се извършва поне една профилактика на компютърните системи. За Ваше удобство и сигурност ние Ви предлагаме и договор за абонаментна поддръжка на Вашата компютърна техника.
- При възникване на нередност в работата на даден продукт, моля, свържете се с нас на посочените контакти.
- Безплатно гаранционно обслужване получават дефектирали части и модули в рамките на гаранционния срок след предоставяне на валидна и коректно попълнена гаранционна карта.
- „Всторе” ЕООД е оторизиран за извършване на сервизна дейност на компютърна техника и гаранционното обслужване се осъществява единствено в сервизите на фирмата, които са позиционирани в:
- По време на гаранционния срок всички дефектирали модули и части ще бъдат ремонтирани или заменени безплатно, а при невъзможност за ремонт в рамките на гаранционния срок продуктът ще бъде заменен с друг.
- Безплатно гаранционно обслужване не се предоставя при следните обстоятелства:
7.1. Повреди, причинени от неправилна експлоатация на продукта.
7.2. Неизвършена профилактика в рамките на гаранционни срок.
7.3. При изгубена или невалидна гаранционна карта.
7.4. Нарушен или липсващ гаранционен стикер, който гарантира предотвратяване на неоторизирана намеса.
7.5. Нередности, възникнали в резултат от опити за ремонт от страна на клиента или други неоторизирани лица.
7.6. Щети, предизвикани вследствие на природни бедствия като пожар, земетресения, наводнение, бури и други.
7.7. Повреди, причинени от прах, пясък, кал, влага, вредител и други замърсители.
7.8. Повреди в резултат на токови удари, неизправна електрическа инсталация или неправилно свързване към електрическата мрежа.
7.9. Механични повреди като сблъсък, удар, падане, изпускане или повреди, причинени от износване, наводняване или окисляване на отделните части.
7.10. Повреди, причинени от товаро-разтоварна дейност или по време на пренос от клиента за ремонт.
- „Всторе” ЕООД не носи орговорност за:
- Запазване на информацията на своите клиенти при гаранционен ремонт или замяна на изделието.
- Щети и пропуснати ползи, вследствие на загуба на данни или невъзможност за използване на продукта от клиента.
- Инсталиран софтуер на клиентски продукт, приет за сервизно обслужване. Отговорност за лицензните споразумения носи клиентът.
ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ
- Тези изисквания влизат в сила от датата на публикуване и подлежат на промяна.
- Транспортните разходи до сервиза, профилактиката и софтуерните проблеми не са предмет на гаранционно обслужване и се заплащат допълнително от клиента.
- За да се извърши безплатно гаранционно обслужване на всеки продукт е необходимо предоставяне на документ, който доказва, че той е закупен от „Всторе” ЕООД.
- Срокът на гаранционното обслужване е с продължителност от 30 работни дни само при условие, че продуктът, който е бил приет за ремонт в нашия сервиз отговаря на всички, посочени по-горе, условия.
- При прекратяване на гаранцията, клиентът бива уведомен от служител в сервиз на „Всторе” ЕООД.