Как можете да удължите стандартната гаранция на лаптопа си
Стандартната гаранция на реновирана техника от категория „Лаптопи“ е 12 месеца, като след изтичане на този срок, можете да удължите гаранционния срок с още 12 месеца, при условие, че извършите пълна профилактика на Вашата машина преди да изтече дванадесетия месец. Удължаването на гаранцията Ви дава възможност да се възползвате от безплатно гаранционно обслужване в случай на фабричен дефект. Посетете страницата Гаранционни условия за повече информация.
Заявка за пълна профилактика можете да направите тук. Услугата е на стойност от 48 лева.
Какви са условията на удължената гаранция
- Гаранционното обслужване покрива само хардуерни повреди, причинени от фабричен дефект.
- При възникване на такава ситуация, потребителят има право на безплатен ремонт или замяна на проблемната част в срок от 30 календарни дни съгласно чл. 113, ал. 2 от ЗЗП.
- В случай на просрочване на този период или при невъзможност за ремонт потребителят има право да претендира за замяна на продукта с друг със същите или близки по стойност параметри. Невъзможността за ремонт се констатира от техническо лице, специалист в областта.
- Клиентът също има право да поиска замяна на продукта, ако той е попадал в сервиз три пъти в рамките на стандартния гаранционен срок.
- „Всторе“ ЕООД не носи отговорност за загуба на информация, причинена от конкретния фабричен дефект. Отговорността на сервизният екип е да отстрани повредата, която е установена като извърши необходимата сервизна дейност.
- Разходите за ремонт, включително и транспортните такива в рамките на стандартната и удължената гаранция се поемат от търговеца в случай на установена гаранционна повреда.
Какво не покрива гаранцията
- Гаранционното обслужване не покрива софтуерни проблеми.
- Не се обслужват повреди в батерията или периферните устройства.
- Не се уважават рекламации за повреди вследствие на неправилна потребителска употреба и неспазване на инструкциите за отговорна експлоатация.
- Гаранцията отпада в случай на извършване на ремонтна дейност, монтаж, демонтаж на компоненти от неупълномощени лица.
- Гаранционно обслужване не се предлага при дефекти, причинени от форсмажорни обстоятелства като природни бедствия, неизправност електрическата мрежа, пожар, наводнения, удар, падане сътресения, кражба и други.
- Клиентът няма право да претендира за възстановяване на платената сума в случай, че търговецът се е съгласи да замени дефектната стока или да извърши ремонт в рамките на законовия срок от 1 месец, считано от датата на рекламацията, съгласно чл. 114, ал. 2 от ЗЗП.
Заяви удължаване на Гаранция
Ако търсите специализиран сервиз за поддръжка или ремонт на Вашия преносим компютър, където думите качество, професионализъм, гъвкави решения, достъпни цени и персонално отношение не са просто рекламни клишета, а реално поведение, тогава сте на правилното място. При нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас. Винаги сме отворени да Ви предложим подходящо и информирано решение! Попитайте за Вашия модел лаптоп!